null La II edición del Reguerada Fest promociona la cultura y el emprendimiento en lengua asturiana
  • El evento, que reunirá a una veintena de entidades entre el 13 y el 15 de octubre, se celebrará en Candás

  • El programa incluye cerca de 30 actividades gratuitas y una feria con empresas del sector

03 de octubre de 2023

La Viceconsejería de Cultura, Política Llingüística y Deporte impulsa la II edición del Reguerada Fest, un punto de encuentro y promoción de la cultura y el mundo empresarial que usa la lengua asturiana como seña de identidad. De este modo, una veintena de entidades y creadores se darán cita en Candás entre el 13 y el 15 de este mes para mostrar su trabajo. Además, habrá cerca de 30 actividades gratuitas.

El director general de Acción Cultural y Normalización Llingüística, Antón García, ha presentado hoy la programación de esta iniciativa. Las actividades, dirigidas a todos los públicos, incluyen una feria, recitales literarios, talleres, charlas, exposiciones y conciertos, que se desarrollarán en la Fábrica de Ortiz, el Teatro Prendes, el Museo Antón y la Biblioteca de Candás.

El festival arrancó el año pasado con la vocación de acercar a la sociedad las actividades que desarrollan creadores, emprendedores y organizaciones sociales en torno a la lengua asturiana. El Reguerada Fest rinde homenaje con su nombre a Antón de Marirreguera, nacido en el concejo de Carreño y autor de la que se considera la primera obra literaria conservada en asturiano.

La inauguración de la exposición Filu/pallabra, una muestra artística de la ovetense Dido Carrero, dará comienzo al Reguerada Fest el viernes 13 en el Museo Antón. Por su parte, la Fábrica de Ortiz acogerá durante todo el festival un mercado y una feria de libros y empresas con veinte entidades participantes.

El listado de actividades incluye recitales poéticos, encuentros con autores y mesas redondas, además de proyecciones de películas asturianas, actuaciones de Teatru Carbayín y cuentacuentos con Carlos Alba. Además, habrá talleres de escritura, de estampación textil y de construcción de títeres para todos los públicos. También está prevista una ruta cultural y literaria por Candás.

La parte musical del Reguerada Fest correrá a cargo de la Banda de Gaites de Candás, Algaire, Alicia Álvarez y su Kíkiriki para el público infantil y Nacho Vegas, que tocará sus Cantares dende´l pie. Habrá, además, un pasacalles a cargo del Grupo de Baile San Félix.

Todas las actividades serán gratuitas. Los detalles de la programación están disponibles en la web  www.asturiesculturaenrede.es

 

El Principáu impulsa la II edición del Reguerada Fest pa promocionar la cultura y l’entamamientu en llingua asturiana

  • L’eventu, que va axuntar a una ventena d’entidaes ente’l 13 y el 15 d’ochobre, va celebrase en Candás

  • El programa incluye alredor de 30 actividaes de baldre y una feria con empreses del sector

La Viceconseyería de Cultura, Política Llingüística y Deporte impulsa la II edición del Reguerada Fest, un puntu d’alcuentru y promoción de la cultura y el mundu empresarial qu’usa la llingua asturiana como seña d’identidá. D’esta miente, una ventena d’entidaes y creadores van citase en Candás ente’l 13 y el 15 d’esti mes pa mostrar el so trabayu. Amás, va haber cerca de 30 actividaes de baldre.

El director xeneral d’Acción Cultural y Normalización Llingüística, Antón García, presentó güei la programación d’esta iniciativa. Les actividaes, dirixíes a tolos públicos, incluyen una feria, recitales literarios, talleres, charles, esposiciones y conciertos, que van desenvolvese na Fábrica d’Ortiz, el Teatru Prendes, el Muséu Antón y la Biblioteca de Candás.

El festival nació l’añu pasáu cola vocación d’averar a la sociedá les actividaes que desenvuelven creadores, entamadores y organizaciones sociales alrodiu de la llingua asturiana. El Reguerada Fest fai homenaxe col so nome a Antón de Marirreguera, nacíu nel conceyu de Carreño y autor de la que se considera la primer obra lliteraria n’asturianu que se caltién.

La inauguración de la esposición Fila/pallabra, una muestra artística de la uvieína Dido Carrero, va dar empiezu al Reguerada Fest el vienres 13 nel Muséu Antón. Pela so parte, la Fábrica d’Ortiz va acoyer a lo llargo del festival un mercáu y una feria de llibros y empreses con venti entidaes participantes.

La llista d’actividaes incluye recitales poéticos, alcuentros con autores y meses redondes, amás de proyecciones de películes asturianes, actuaciones de Teatru Carbayín y cuntacuentos con Carlos Alba. Amás, va haber talleres d’escritura, d’estampación testil y de construcción de títeres pa tolos públicos. Tamién ta prevista una ruta cultural y lliteraria per Candás.

La parte musical del Reguerada Fest va tar al cargu de la Banda de Gaites de Candás, Algaire, Alicia Álvarez y el so Kíkiriki pal públicu infantil y Nacho Vegas, que va tocar los sos Cantares dende´l pie. Va haber, amás, un pasucáis al cargu del Grupu de Baille San Félix.

Toles actividades van ser de baldre. Los detalles de la programación tán disponibles na web  www.asturiesculturaenrede.es

 

Documentación

Galería de imágenes

El concejal de Cultura de Carreño, David González, y el director general de Acción Cultural y Normalización Llingüística, Antón García.