null Beatriz Quintana Coro gana el 'Premio Enriqueta González Rubín' de narrativa joven en asturiano
  • La autora, de 28 años, presenta un relato, 'La tráxica hestoria de cómo Abraham mató la música' que mezcla el género juvenil con el terror a través de distintas ambientaciones históricas y geográficas
05 de octubre de 2023

Beatriz Quintana Coro es la ganadora de la tercera edición del Premio Enriqueta González Rubín de narrativa joven en asturiano, que promueve la Viceconsejería de Cultura, Política Llingüística y Deporte. Su novela La tráxica hestoria de cómo Abraham mató la música ha sido reconocida por el jurado del galardón por “la originalidad de su argumento y la narración ágil y bien estructurada, que ofrece un viaje temporal a través de la música clásica”.

El jurado ha estado formado por Aymara González Montoto, traductora y profesora; Gonzalo Llamedo Pandiella, escritor y profesor; Tamara Collar Rodríguez, profesora; Solinca Turbón Cuesta, escritora, y Andrés Fernández Menéndez, autor ganador de la edición anterior. El director general de Acción Cultural y Normalización Llingüística, Antón García, ha actuado como presidente y Laura Marcos, filóloga adscrita al Servicio de Planificación Llingüística, como secretaria.

La joven escritora crea un relato de terror a partir de una sucesión de acontecimientos trágicos en distintos lugares y épocas de la historia conectados a través de un elemento común.  

El Premio Enriqueta González Rubín de narrativa joven en asturiano está dotado con 3.000 euros. El Gobierno de Asturias impulsó el galardón en 2021 para reconocer el talento de las nuevas voces de la literatura en lengua asturiana. En sus ediciones anteriores, el galardón recayó en los escritores Blanca Fernández Quintana y Andrés Fernández Menéndez.

Beatriz Quintana Coro (Riañu, 1995) cursó el grado de Lenguas Modernas y sus Literaturas en la Universidad de Oviedo/Uviéu y trabaja como profesora de enseñanza secundaria. Como escritora ha colaborado en la revista Lliteratura, que edita la Academia de la Llingua Asturiana, y el año pasado resultó ganadora de la VII edición del concurso Entaína a escribir, de microrrelatos improvisados.

 

 

 

Beatriz Quintana Coro gana’l Premiu Enriqueta González Rubín de narrativa moza n’asturianu con La tráxica hestoria de cómo Abraham mató la música

 

  • L’autora, de 28 años, presenta un rellatu qu’entemez el xéneru xuvenil col terror al traviés de distintes ambientaciones históriques y xeográfiques

Beatriz Quintana Coro ye la ganadora de la tercer edición del Premiu Enriqueta González Rubín de narrativa moza n’asturianu, que promueve la Viceconseyería de Cultura, Política Llingüística y Deporte. La so novela La tráxica hestoria de cómo Abraham mató la música foi reconocida pol xuráu del gallardón por “la orixinalidá del so argumentu y la narración áxil y bien estructurada qu’ufierta un viaxe temporal al traviés de la música clásica”.

El xuráu taba formáu por Aymara González Montoto, traductora y profesora; Gonzalo Llamedo Pandiella, escritor y profesor; Tamara Collar Rodríguez, profesora; Solinca Turbón Cuesta, escritora, y Andrés Fernández Menéndez, autor ganador de la edición anterior. El director xeneral d’Acción Cultural y Normalización Llingüística actuó como presidente y Laura Marcos, filóloga adscrita al Serviciu de Planificación Llingüística, como secretaria.

Esta escritora moza presenta un rellatu de terror construyíu a partir de la socesión d’una serie d’acontecimientos tráxicos en dellos llugares y époques de la historia conectaos al traviés d’un elementu común. 

El Premiu Enriqueta González Rubín de narrativa moza n’asturianu ta dotáu con 3.000 euros. El Gobiernu d’Asturies impulsó’l gallardón nel añu 2021 pa reconocer el talentu de la producción lliteraria de les voces nueves de la lliteratura en llingua asturiana. Nes ediciones anteriores, el premiu recayó nos escritores Blanca Fernández Quintana y Andrés Fernández Menéndez.

Beatriz Quintana Coro (Riañu, 1995) cursó’l grau de Llingües Modernes y les sos Lliteratures na Universidá d’Uviéu y trabaya como profesora d’enseñanza secundaria. Como escritora collaboró cola revista Lliteratura, qu’edita l’Academia de la Llingua Asturiana, y l’añu pasáu resultó ganadora de la VII edición del concursu Entaína a escribir de microrrelatos improvisados.

Documentación

Galería de imágenes

Beatriz Quintana, ganadora del premio